מאמן כושר אישי

כושר גופני עם מאמן כושר אישי

מאמן כושר אישי בתל אביב יעניק לכם חוויה של כושר גופני שמעולם לא טעמתם.
ביצוע פעילות גופנית הוא דבר הדורש משמעת עצמית והחלטה פנימית חזקה.
המציאות מוכיחה שרבים אינם מתמידים בביצוע כושר למרות הצורך שלהם בעניין.
מאמן כושר אישי בתל אביב יבצע אימון בכל מקום שתבחרו – בבית , בעבודה ואפילו על שפת הים.
מאמן כושר יכין לכם תכנית אימון אישית בהתאם למטרות שלכם ולנתונים הפיזיים האישיים.

מה ללבוש לאימון כושר אישי?

תלבושת האימון היא פרט חשוב מאוד בעניין. בדיוק כפי שהציוד אותו יביא המאמן האישי לאימון חייב להיות מקצועי, חזק ועומד בתקנים.
כך גם המתאמן צריך להצטייד בלבוש נוח ונכון כדי שחוויית האימון האישי תהיה מיטבית.

בגדי הכושר עצמם אינם יקרים במיוחד אך הפריט המשמעותי ביותר הוא נעלי הספורט.

כיצד תבחרו נעלי ריצה מתאימות?

  • בדקו שהנעליים נוחות לכם גם עם גרביים עבות
  • מדדו את הנעליים בסוף יום מכיוון שאז הרגל עשויה להתנפח ויתכן שהמידה שלכם בנעליים תגדל בחצי.
  • בדקו שהבוהן לא לוחצת כי בתנוחת ריצה הרגל נעה קדימה ולחץ קטן של הבוהן במצב רגיל עלול להיות לא נוח בתנוחת ריצה וכושר.
  • בצעו כמה תרגילי אימון ואף ריצה קלה בתוך החנות כדי לוודא שהנעליים אכן נוחות למטרות כושר.
  • מומלץ ביותר להשקיע ברכישת נעלי ריצה ולא להתפשר על נוחות בינונית , טיב הנעליים משפיע מאוד על היציבה ועל איכות הפעילות הגופנית.
  • רצוי להחליף את נעלי הריצה כל 700 ק"מ כדי שלא להתאמן בנעליים עם בלאי שאינן מספקות תמיכה טובה לרגליים.

 

בחירת בגדי ספורט

בחירת בגדי ספורט אף היא חשובה. כדאי ללבוש בגדי ספורט אינם עשויים מבדים כמו כותנה מכיוון שבדים אלו גורמים להצטברות הזיעה ולהישארותה בבגד.
בגדי ריצה מבדים מיוחדים עוזרים לשמור על טמפרטורת הגוף ועל תחושה יבשה ולנדף ריחות וזיעה
הם מעניקים תחושה נעימה לגוף תוך כדי ביצוע האימון עם מאמן כושר אישי בתל אביב.
גם הגרביים הן פריט משמעותי מכיוון שמעניקות תפיסה טובה בתוך הנעל ותחושה נעימה של הקדל.
גרבי ספורט איכותיות מעניקות לרגל תחושה יבשה ללא זעה.

תרגילי כוח – לרזות נכון!

לא מעט אנשים מעוניינים להוריד ממשקלם. הירידה במשקל היא אחת המוטיבציות החזקות ביותר לפעילות גופנית
ולא מעט אנשים מבצעים פעילות גופנית במקביל לדיאטה במזון, רק בשביל המטרה הזו: לרזות. מקובל בעולם שעל מנת לרזות
יש לשלב דיאטה קפדנית יחד עם פעילות אירובית, אשר שורפת שומנים. שילוב זה אמנם מסייע לירידה מהירה במשקל, אך לטווח הארוך, פעילות אירובית בלבד עלולה להזיק.
מדוע? ומהו התחליף הנכון? על כך לפניכם.

חילוף חומרים

חילוף חומרים משמעותו האנרגיה שהגוף משקיע על מנת לעכל אוכל.
קצב חילוף החומרים בגוף הוא המהירות שבה הגוף שורף קלוריות בכל זמן נתון. ככל שחילוף החומרים גבוה יותר, כך קל יותר לרדת במשקל ולשמור על משקל נמוך.

למה חשוב לעשות תרגילי כוח לירידה במשקל

אימון אירובי אמנם שורף קלוריות, אך לטווח הארוך הוא פוגע בקצב חילוף החומרים בגוף. המשמעות היא, שלאחר תקופה של דיאטה בשילוב אימון אירובי ניתן יהיה לשמור על המשקל החדש.
שמירה על המשקל החדש תהיה רק באמצעות הפחתה של כמויות האוכל הנאכלות, משום שהגוף אינו מסוגל להתמודד עם כמות הקלוריות הרגילה.
תרגילי כוח, לעומת זאת, משפרים את קצב חילוף החומרים, ומסייעים להרזיה בטווח הארוך.

מאמן כושר אישי בתל אביב

על מנת לבצע תרגילי כוח בצורה נכונה, ולסייע בכך לדיאטה ולתהליך ההרזיה, חשוב להתאמן בצורה נכונה. מאמן כושר אישי בתל אביב יכול לסייע לכם לבצע את התרגילים הללו בצורה הנכונה והטובה ביותר
תוך התאמה אישית של התרגילים ליכולות שלכם ולמצב הגופני שלכם. מאמן כושר אישי בתל אביב בונה עבורכם תכנית אימונים אישית
על פי המצב הבריאותי שלכם והיכולות הפיזיות שלכם. האימון האישי כולל, בדרך כלל, שילוב של אימון אירובי עם תרגילי כוח
שהוא השילוב הטוב ביותר מבחינה בריאותית. ניתן להתעמל, כמובן, גם במכוני כושר או בשיעורי התעמלות קבוצתיים, וכל אחד יכול לבחור לעצמו את סגנון האימון המתאים לו.
היתרון הגדול של מאמן כושר אישי בתל אביב הוא ההתאמה האישית והאימון ההדרגתי, אשר מסייעים להצלחה בתהליך.