מאמן כושר אישי

חימום לפני אימון עם מאמן כושר אישי בתל אביב

אימון כושר אישי בתל אביב – מאמן

סוגי חימום לפני אימון כושר עם מאמן כושר אישי בתל אביב:

פעולת החימום היא פעילות גופנית שמבוצעת לפני התחלת האימון עצמו כדי למנוע פגיעות במהלך הפעילות ולגרום לפעילות בטוחה ואפקטיבית.
ישנם סוגים שונים של פעילויות חימום , נפרט כמה מהן. במאמר זה נפרט גם את היתרונות של החימום לפני פעילות גופנית, דניאל תמרוב מעביר אימון כושר אישי בתל אביב

אימון כושר אישי בתל אביב

  1. חימום אקטיבי כללי- חימום אקטיבי כללי נעשה על ידי קבוצת שרירים גדולה במטרה לחמם את הגוף ולגרום להזעה קלה.
    חימום כזה טוב לבצע לפני אימון עם מאמן כושר אישי ויכול לכלול פעילויות כמו ריצה קלה, משחקי תנועה, הליכה ועוד.
  2. חימום ספסציפי- חימום זה הוא ביצוע איטי אל התרגילים שעתידים לבצע באימון עצמו. החימום מהווה חזרה לשרירים לפני האימון עצמו.
    לדוגמא רצים יבצעו ריצה קלה ואיטית יותר, כדורגלנים יבצעו תרגול בעיטה לשערים.
  3. גמישות ומתיחות – המתיחות חשובות לביצוע ולא כדאי לוותר עליהן. הן אפקטיביות יותר במצב של שרירים חמים ולכן ניתן לבצען לאחר חימום אקטיבי.

יתרונות החימום:

  • החימום יוצר תיאום בין התפקוד של הלב לתפקוד הריאה. המצב האידיאלי להתחיל אימון הוא במצב של איזון בין הלב לריאה.
    הלב והריאה מסתמכים על עומק הכולל את נפח הפעימה בלב ועומק הנשימה בראות ופחות על תדירות – קצב הלב וקצב הנשימה.
    כמו כן יש שינוי בשיא מאמץ דופק הלב. באימון לאחר חימום המאמץ של הלב יהיה נמוך יוצר מאשר ביצוע פעילות גופנית ללא חימום.
  • החימום משפר את קצב הפעילות של אספקת אנרגיות לשריר. ישנה ניוד מהיר יותר של חומצות שומן האחריות על יצירת אנרגיה בשרירים.
  • זרימת הדם מוגברת במצב שלאחר החימום ומשפרת את הדיפוזיה של הגזים בנאדיות הדם ובנימים.
  • העלאת טמפרטורת השרירים מפחיתה את צמיגותם ומעלה את האלסטיות שלהם . השינוי הזה גורם להפחתת פציעות כמו מתיחות יתר וקרעים.

מאמן כושר אישי בתל אביב הוא מאמן שמתאים את זמן האימון ואת מטרותיו למתאמן. אימון על מאמן כושר אישי נחשב לבטוח יותר ולמעורר מוטיבציה לביצוע פעילות גופנית.