%d7%9e%d7%90%d7%9e%d7%9f-%d7%9b%d7%95%d7%a9%d7%a8-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99

7 מיתוסים נפוצים על שרירי בטן

בעבודתי בתור מאמן כושר אישי בתל אביב, בראשון לציון והמרכז אני שומע רבות מיתוסים שונים אודות שרירי הבטן.
אז החלטתי לנפץ את המיתוסים האלו עבורכם. מוכנים?

  1. כפיפות בטן יכולות להחליף תזונה נכונה –בניית שרירי הבטן מתחילה במטבח כי כל תזונה משתקפת בגוף.
    תזונה מאוזנת ונכונה היא חלק מפעילות גופנית ואינה באה במקומה.
    שילוב של תזונה בריאה עם בנייה של שרירי בטן היא עניין למומחים, למשל מאמן כושר אישי.
  2. פחמימות מעכבות בניית שרירי הבטן – פחמימות הן האנרגיה של הגוף אבל לא כולן רעות : ירקות, קטניות, פסטה ואורז דווקא יכולים לעזור בבנית שרירי הבטן במסגרת תזונה נכונה בשילוב פעילות גופנית.
  3. כפיפות בטן יוצרות בטן שטוחה – כפיפות בטן אמנם בונות שרירים בבטן אבל יכולות גם להזיק וליצור עומס ומתחים גופניים.
    רק בעל מקצוע בתחום (למשל מאמן כושר אישי ) יכול להמליץ על התרגילים הנכונים עבורכם לבניית שרירי הבטן.
  4. הורדת היקף הבטן נעשית אך ורק בחדר כושר – הורדת היקף הבטן היא פעולה שמשלבת תזונה נכונה ופעילות גופנית.
    שילוב זה הוא עניין מקצועי שדורש מיומנות, ידע ונסיון, למשל של מאמן כושר אישי.
  5. שרירי בטן הם עניין גנטי- לכל האנשים בעולם יש שרירים בבטן ולכל אחד הבחירה אם לפתח אותם או לא.
    כמו בכל דבר בחיים, יש אנשים שזה הולך להם בקלות ויש כאלה שלא.
    הדרך הקלה והמהירה ביותר להשגת שרירי בטן היא פעולה משולבת תזונתית וספורטיבית בהדרכה מקצועית.
  6. מזון מסוים שורף שומן בבטן – עוד לא נוצר המזון שיודע לאיזה אזור בגוף להגיע או לא להגיע.
    אם אתם רוצים לשרוף שומנים בבטן עליכם לשלב תזונה וספורט תחת הדרכה מקצועית, למשל של מאמן כושר אישי.
  7. פיתוח שרירי בטן מצריך ציוד מיוחד – האמת היא שכל אחד יכול בבית לפתח שרירי בטן.
    רוצים לדעת אילו תרגילים לבצע וכמה? זה משתנה מאדם אחד לרעהו ורק מאמן כושר אישי יוכל לכוון אתכם באופן מקצועי.

לפרטים נוספים צרו קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי בתל אביב, מאמן כושר אישי בראשון לציון ובכל איזור המרכז.