מאמן כושר אישי

מה לאכול לפני אימון כושר אישי?

הרבה שואלים אותי בתור מאמן כושר אישי בתל אביב "מה לאכול לפני אימון כושר אישי?".
אז במיוחד בשבילכם הכנתי מדריך קצר שאני מקווה שיעזור לכם ויענה על שאלותייך.
לפי דעתי, צריך קודם להבין למה צריך לאכול לפני אימון ורק אחר כך מה לאכול.
לכן המדריך שלפניכם מחולק לשניים: למה לאכול לפני אימון כושר אישי ומה לאכול. שימו לב, המדריך אינו מהווה המלצה אישית כלשהי אלא מכיל הנחיות כלליות בלבד. תהנו !!

למה צריך לאכול לפני אימון כושר אישי?

  • אימון כושר אישי ללא אכילה מראש גורם לירידה ברמת הסוכרים בדם. ירידה זו גורמת לחולשה, לסחרחורות ולעיתים אף להתעלפויות
  • אימון כושר אישי ללא אוכל יהיה לא יעיל: אתם תסבלו מרעב במהלך האימון והאימון לא יניב תוצאות כלשהן.
  • אכילה לפני אימון כושר אישי ממלאה את מאגרי האנרגיה בשרירים (גליקוגנים)

למעשה, אימון כושר אישי שלא שאוכלים לפניו כמוהו כנסיעה ברכב ללא דלק. פשוט לא תגיעו לשום מקום…

ועכשיו כמובטח : מה צריך לאכול לפני אימון כושר אישי ומתי:

  1. כדאי לאכול חלבונים ופחמימות כ-4 שעות לפני תחילת האימון האישי כדי למנוע עומס על הקיבה. בארוחה זו ניתן לשלב מעט חלבון כמו טונה, עוף או גבינות
  2. במידה ואימון הכושר מתקיים על הבוקר מומלץ לאכול פחמימה ופרי לפני האימון (30-90 דקות לפני).
  3. בכל אימון צריך לשתות מספיק לפני האימון האישי כי אתם הולכים להזיע. כדי למנוע איבוד נוזלים כדאי לשתות לפחות כוס מים אחת כשעה לפני הפעילות.

עם זאת, כמאמן כושר אישי בתל אביב אני מודע להבדלים בין המתאמנים ולהבדלים באימונים שהם מבצעים.
לכן, אני מתאים לכל מתאמן תפריט תזונתי עם הנחיות מדויקות בהתאם לבעיותיו הרפואיות, מצבו הגופני וסוג האימון אותו הוא מבצע.
זהו שירות שאני מעניק למתאמניי במסגרת עבודתי לקידום אורח חיים בריא.
אורח חיים זה כולל לא רק אימון כושר אישי אלא גם תזונה נכונה ובריאה.

לפרטים נוספים צרו קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי בתל אביב.