מאמן כושר אישי בתל אביב

מה לאכול אחרי אימון כושר אישי?

בתור מאמן כושר אישי בתל אביב שואלים אותי רבות "מה לאכול אחרי אימון כושר אישי?".
אז במיוחד בשבילכם הכנתי מדריך קצר שאני מקווה שיענה על שאלותייך ושיסייע לכם.
לדעתי האישית צריך קודם כל להבין למה צריך לאכול אחרי אימון ומה לאכול.
לכן המדריך שלפניכם מחולק לשניים: למה לאכול אחרי אימון כושר אישי ומה לאכול.
שימו לב, המדריך מכיל הנחיות כלליות בלבד ואינו מהווה המלצה אישית כלשהי.

למה צריך לאכול אחרי אימון כושר אישי?

במהלך האימון הגוף נמצא בסטרס ובשעות שלאחריו הגוף מתאושש מהמתח של האימון.
אכילה אחרי אימון מאוששת את הגוף ומחדשת את מאגרי האנרגיה בשרירים (גליקוגן ).
אכילה אחרי אימון והימנעות מארוחה שכזו פוגעת ביעילות האימון.
כמי שעובד בתור מאמן כושר אישי בתל אביב זמן רב פגשתי 2 סוגי מתאמנים : אלו שאין להם תאבון אחרי אימון ואלה שיש להם תאבון רב אחרי אימון.
אלה ואלה טועים כשהם לא אוכלים אחרי אימון.

מה לאכול אחרי אימון כושר אישי?

  • בתום האימון מומלץ לאכול פחמימה כלשהי עם ערך גליקמי גבוה, למשל : פירות יבשים, חטיף גרנולה או פירות טריים.
    כמובן שיש לבחור פירות יבשים ללא חומרים משמרים וחטיף אנרגיה ללא שוקולד או סוכר.
  • כ-45-60 דקות לאחר האימון כדאי לאכול ארוחה מלאה שכוללת גם חלבונים. החלבונים מספקים את חומרי הבניין לתהליכי הבנייה הגופניים.

עם זאת, כמאמן כושר אישי בתל אביב אני מודע להבדלים השונים בין המתאמנים : ההבדלים הפיזיים וההבדלים באימונים שהם מבצעים.
יש כאלו שאחרי אימון לא מסוגלים לאכול כלום ויש כאלה שפשוט "יורדים" על המקרר.

לכן, כחלק מהאימון האישי אני מתאים לכל מתאמן תפריט תזונתי אישי.
תפריט זה כולל הנחיות מדויקות ונקבע בהתאם לבעיותיו הרפואיות, מצבו הגופני וסוג האימון אותו הוא מבצע. התאמת התפריט למתאמנים היא חלק מהשירות אותו אני מציע כמאמן כושר אישי בתל אביב.
התאמה זו נובעת מפילוסופיית החיים שלי : אימון כושר אישי הוא גם תזונה נכונה ובריאה.

לפרטים נוספים צרו קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי בתל אביב.