מאמן כושר בתל אביב

איך להתאמן בחופשות?

כמאמן כושר אישי שואלים אותי רבות לגבי אימונים בחופשות.
אמנם חופשה היא הזדמנות לפרוק כל עול, אבל לכל דבר יש מחיר ולכן חשוב לשמור על פעילות גם בחופשה.
אבל איך עושים את זה נכון וחכם? לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לצלוח את החופשות בשלום ולהישאר חטובים. מוכנים?

טיפים מאת מאמן כושר אישי

  1. חשבו חכם – הקפידו על סדר יום קבוע גם בחופשות ועל ארוחות מסודרות.
    כמובן שכל ארוחה צריכה להיות מאוזנת מבחינה תזונתית ומבחינת אבות המזון.
    אם אתם מתארחים במקום כלשהו (מלון, חברים, קרובים וכו') בררו מראש מה התפריט (בשרי, חלבי, צמחוני ועוד) כדי שתוכלו להיערך בהתאם.
  2. אל תצומו – גם אם מתוכננת לכם ארוחה גדולה כלשהי – אל תצומו לפניה. מומלץ לאכול ארוחות קטנות לפני ארוחה גדולה ובכך להישאר מאוזנים תזונתית.
    למעשה, צום לפני ארוחה גדולה יותר מזיק ממועיל כי כשמגיעים לארוחה רעבים יוצאים ממנה שמנים.
  3. זוזו – חופשות הן זמן מעולה לטיולים בטבע ולכל פעילות גופנית אחרת.
    אמנם סדר היום שלכם השתנה אבל למה לא לנצל את ימי החופשה לקצת כושר? ככה תחזרו לעבודה גם מרוצים וגם חטובים.
  4. אל תתפתו – ארוחות בחופשות הן לרוב ארוחות בעלות מנות רבות.
    אין צורך לאכול הרבה מכל דבר ואפשר להסתפק בקצת מהכל. אל תדאגו, לא תשארו רעבים גם אם לא תקחו תוספות או תאכלו קינוחים.
    פרי העונה או מאכל מקומי הוא סיום לא פחות מוצלח ממנות עתירות סוכרים וקלוריות.
  5. קחו את הזמן – בחופשה אתם במצב רוח נינוח וגם בארוחה מומלץ לאכול בלי לחץ.
    זכרו – הרגשת השובע מתחילה רק 20 דקות לאחר תחילת הארוחה אז נצלו את הזמן הזה : פטפטו עם המארחים, עם המשפחה ופשוט תהנו מכל רגע.
  6. שתו מעט – הכוונה היא לא למים, אלא לאלכוהול. בחופשות מומלץ לשתות שתיה חמה, מים או מיצי פירות. אם אתם נוהגים אחרי ארוחה כלשהי .
    תדאגו לנהג תורן או למונית. חבל לסיים חופשה מוצלחת בתאונה מיותרת.

לפרטים נוספים צרו קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי בתל אביב ראשון לציון ובכל איזור המרכז.