מאמן כושר אישי בתל אביב

מאמן כושר אישי בתל אביב לטבעונים

כמאמן כושר אישי בתל אביב אני נתקל בזמן האחרון ביותר ויותר מתאמנים שהפכו לטבעונים.
יש כאלה שרואים בזה טרנד, אבל אני מכבד את החלטתם ואפילו מעריץ אותם על יכולתם לבצע שינוי כה דרסטי.
עם זאת, לאימון כושר אישי לטבעונים יש דגשים מיוחדים ואת חלקם אפרט כאן.
שימו לב, אין אלו המלצות אישיות אלא הנחיות כלליות בלבד.

אוכל טבעוני לפני אימון כושר אישי

  • אני ממליץ לאכול כשעה לפני אימון כושר אישי ארוחה קטנה שכוללת חלבונים וקטניות.
    אם אתם מרגישים כבדים באימון אפשר להסתפק בקטניות בלבד, אבל זה עניין של זמן ושל נסוי וטעייה.
  • מספר דקות לפני האימון כדאי לאכול פחמימה פשוטה, למשל : פרי (עדיף אורגני), פירות יבשים או חטיף אנרגיה טבעוני.

אוכל טבעוני אחרי אימון אישי

  • בתום האימון מומלץ לאכול פחמימה שיש לה ערך גליקמי גבוה, למשל : פירות יבשים, חטיף גרנולה טבעוני או פירות טריים.
    כמובן שעדיף לבחור בפירות יבשים ללא חומרים משמרים או בפירות יבשים אורגניים.
  • כ-45-60 דקות לאחר האימון כדאי לאכול ארוחה טבעונית מלאה. ארוחה זו חייבת לכלול חלבונים כי הם מספקים את חומרי הבניין לתהליכי הבנייה הגופניים.

מזון עתיר שומן הוא לא מומלץ לטבעונים לפני ואחרי אימון כושר אישי.
מזון שכזה מאט את ספיגת הפחמימות והחלבון ולמעשה פוגע ביעילות האימון.

כמי שעוסק בתור מאמן כושר אישי בתל אביב אני מספק למתאמניי תפריט תזונתי מותאם אישית.
עם זאת, במידה ואתם טבעונים אנא ידעו אותי מראש כדי שאוכל להתאים לכם תפריט מיוחד.
תפריט זה כולל הנחיות מדויקות ונקבע בהתאם לבעיותיו הרפואיות של הטבעוני, מצבו הגופני וסוג האימון אותו הוא מבצע.

התאמת התפריט למתאמנים נובעת מפילוסופיית החיים שלי : אימון כושר אישי הוא גם תזונה נכונה ובריאה.
זהו חלק מהשירות אותו אני מציע כמאמן כושר אישי בתל אביב לכל מתאמניי באשר הם: אוכלי בשר, צמחונים, טבעונים ועוד.

אני מקווה שעזרתי לכם ושעניתי על שאלותייך. לפרטים נוספים צרו קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי בתל אביב.