%d7%9e%d7%90%d7%9e%d7%9f-%d7%9b%d7%95%d7%a9%d7%a8-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91

10 הדרכים היעילות ביותר לשרוף שומן

בתור מאמן כושר אישי שואלים אותי רבות מהן הדרכים היעילות ביותר לשרוף שומן.
כמו בכל דבר בחיים, גם בשריפת שומן אין אלמנט של "זבנג וגמרנו". אז איך שורפים שומן מהר?
הכנתי עבורכם רשימה של המלצות שמשלבות תזונה נכונה ואורח חיים בריא. מוכנים?
רק תזכרו שאלה המלצות כלליות לשינוי הרגלים קלוקלים ואין לראות בהן המלצה רפואית כלשהי.

אורח חיים בריא

  1. תעשו את זה קצר – בפעילות גופנית העדיפו אימונים קצרים בעצימות גבוהה
  2. אל תעשו דיאטה – אורח חיים נכון אינו דיאטה מוגבלת בזמן אלא דרך חיים ארוכת טווח
  3. תשנו על זה – בשינה מופרש הורמון המלטונין על חשבון הורמון שמעודד אחסון של שומן
  4. אל תשתו קפה ותה – משקאות אלו מכילים קפאין שמייצר אינסולין, הורמון שמעכב שריפה של שומן.
  5. אל תלכו לעיבוד – אוכל מעובד מכיל תחליף סוכר בשם פרוקטוז שמיוצר מסירופ תירס.
    הפרוקטוז גורם לגוף לאחסן את הקלוריות כשומנים ולא מאפשר לשרוף אותן כאנרגיה.

 

תזונה נכונה

  1. אכלו שקדים – בשקדים יש כמויות גדולות של שומן חד בלתי רווי שנחשב טוב לבריאות. כמה לאכול ? עד 20 שקדים ביום
  2. אל תהיו תוססים – משקאות תוססים כמו קולה מכילים סוכר וקפאין ומעלים את הסכוי ללקות בשבץ ובהתקף לב. מה לשתות ? העדיפו מים והרבה.
  3. תהיו מאושרים – בחרו לכם "יום אושר" אחד בשבוע שבו תאכלו כאוות נפשכם. ככה תווסתו את החשק שלכם ולא תתפתו במהלך השבוע
  4. אכלו ירקות – הוספת ירקות לתפריט עוזרות לתחושת השובע כי יש בהם סיבים תזונתיים ויתרונות נוספים.
  5. תהיו חברותיים – הסכוי לרדת במשקל עולה אם מבצעים את כל הפעולות עם בן/בת זוג, חבר/ה וכו'. ככה תוכלו לתמוך זה בזה ולהגביר את המוטיבציה.

מאמן כושר אישי

בנוסף, יש להתאים את אורח החיים ואת הרגלי התזונה לכל אדם ואדם. איך עושים את זה? פונים אל מאמן כושר אישי שמציע חבילת בריאות שלמה מותאמת אישית. אני עומד לרשותכם

לפרטים נוספים צרו קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי בתל אביב, מאמן כושר בראשון לציון ובכל איזור גוש דן והמרכז.
לאיזורי שירות נוספים ניתן להיכנס לדף איזורי שירות.