כמה רעיונות לאימוץ אורח חיים בריא בתל אביב

כמה רעיונות לאימוץ אורח חיים בריא

בתור מאמן כושר אישי שואלים אותי רבות על טיפים לאימוץ אורח חיים בריא.
בשנות עבודתי בתור מאמן כושר אישי אספתי עשרות טיפים ואני שמח לחלוק אתכם את חלקם.
לנוחותכם חילקתי את הטיפים לתחומי התזונה והספורט ואתם מוזמנים לאמץ את הטיפים האהובים עליכם.

תזונה :

  1. שתו מים – נסו לשתות בין 8 ל-12 כוסות מים ביום. זה יעשה טוב לכליות ולעור שלכם וגם יתרום לירידה במשקל.
  2. רשמו – נהלו יומן אוכל שבו תרשמו כל יום מה אכלתם. המודעות לבעיה מהווה את הבסיס לשנוי ולפתרון.
  3. אכלו פירות – אמנם יש בהם סוכר וקלוריות אבל הם תורמים לבריאות בדרכים אחרות.
  4. האטו – אכילה איטית תורמת לתחושת השובע, מפחיתה את כמות האוכל שנצרך וגם מאפשרת הנאה רבה יותר

ספורט :

  1. תתחילו בקטן – גם 5 דקות של פעילות גופנית ביום יותר טובות מכלום.
  2. צאו החוצה – הליכה באויר הפתוח תורמת לבריאות הנפשית והגופנית ללא קשר למשך ההליכה.
  3. טפסו – העדפת המדרגות על פני המעלית תורמת לסיבולת לב ריאה ומחזקת את שרירי הרגליים.

וגם כמה טיפים כלליים לחיים טובים :

  1. שירו – צרו פלייליסט משלכם עם שירים שאתם אוהבים. ככה תתעודדו באופן שמותאם לכם אישית
  2. שתפו – שלבו את המשפחה והחברים ברצון שלכם בשינוי תזונתי ו/או גופני.
    עצם השיתוף יגביר אצלכם מחויבות לשנוי זה ויאפשר קבלת תמיכה ועידוד
  3. חדשו – עשו כל יום משהו חדש שלא עשיתם קודם לכן.
    ההנאה לא חשובה אלא רק תחושת ההתחדשות והנסוי

לא משנה איזה טיפ אימצתם לעצמכם מתוך הרשימה שלי הטיפ הכי חשוב הוא הטיפ הבא : התמידו.
אימוץ אורח חיים בריא אינו "זבנג וגמרנו" אלא תהליך ככל תהליך שמצריך עקביות והתמדה.

צריך לזכור

זכרו – השנויים הכי גדולים מתחילים ממעשים קטנים.
אני עומד לרשותכם ומוכן לענות על כל שאלה שיש לכם בתחומי התזונה והכושר האישי.
וכמובן אני מאוד אשמח לקבל מכם טיפים נוספים בתחומים אלה ובתחומים אחרים.

לפרטים נוספים צרו קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי.