personal -trainer

כאשר אנו חושבים על ירידה במשקל אנו פעמים רבות מדמיינים את עמנו בדיאטת כסח של עלים ושורשים, אורח חיים המושפע בעיקר מתזונה אחרת, ירוקה יותר, בריאה יותר ואף טעימה פחות.
מחקרים כיום קובעים כי אין הדבר נכון וכי אין קשר מוחלט לגמרי בין תזונה מסוימת לירידה במשקל וכי דיאטות רבות עלולות לגרום את ההפך – אפקט אקורדיון בו הגוף עולה ויורד במשקל ללא בקרה.

כל מה שרצית לדעת על ירידה נכונה במשקל

ירידה נכונה במשקל תתאפשר כאשר נשלב מספר גורמים חשובים יחד –
אימון כושר – במידה ותבחר באימון כושר אישי מומלץ לבחור מאמן כושר בתל אביב שכן בתל אביב ישנו מבחר רב של מאמני כושר המגיעים לכל אזור המרכז ואף מעבר לכך.
מאמן כושר אישי יוליך אותך יד ביד אל עבר הירידה במשקל המיוחלת בצורה המתאימה ביותר לגוף שלך תוך שמירה על מטויבציה גבוהה לאורך כל הדרך.
תזונה – יש להתייעץ עם תזונאית או דיאטנית. ליווי נכון של תזונה המותאמת לאורח חייך, לטעמים אליהם אתה רגיל ואוהב ולאינטנסיביות של חייך, תאפשר את דרך הטובה ביותר לירידה במשקל.

למה לבחור דווקא מאמן כושר אישי בתל אביב?

מה אוכלים כדי לרדת במשקל והאם תזונה זה הכל?

1. קצב – הקצב של כמות האימנוים ואורך האימונים בשבוע יהיו מותאמים לך באופן אישי ולא מושפעים משאר חברי קבוצת כושר כזו או אחרת.
2. הדרגתיות – עלייה ברמת התרגילים תהיה מותאמת לך באופן אישי כך שמצד אחד לא תיקח את הגוף שלך לשיאים אשר עלולים לגרום לפציעות ומצד שני לא תשקוט על השמרים ותהיה תמיד בעלייה מעלה בעומס.
3. מנוחה נכונה – "מאמן כושר אישי" ידע להתאים לך גם מנוחה – זו אינה מילה גסה! מנוחה נכונה היא פעמים רבות הדרך של הגוף לבנות את עצמו בצורה טובה לקראת המשך פעילות ושמירה על משקל מתאים לאורך זמן!

שילוב של תזונה ואימון כושר – זו הדרך לירידה במשקל!

מוזמנים ליצור קשר עם דניאל תמרוב – מאמן כושר אישי