אישיכושרמאמן

הקשר בין שינה לפעילות גופנית

כמאמן כושר אישי אני נשאל רבות : "כמה שעות אני צריך לישון בלילה?"
אז התשובה מפתיעה – כדי לישון טוב אתם צריכים לעשות ספורט.
מחקרים הוכיחו שפעילות ספורטיבית של 3 פעמים בשבוע תורמת לאיכות השינה.
בנוסף, פעילות גופנית מסייעת לשמור על חלוף חומרים תקין, על פעילות תקינה של מערכת הדם וכלי הלב ועל תקינות מערכת השלד והשרירים.
אז אם אתם רוצים להרויח מכל העולמות כדי שתבצעו פעילות גופנית.

איזה פעילות כושר גופני כדאי לבצע כדי לישון טוב בלילה?

כמו כמעט בכל דבר בחיים, גם הפעילות הגופנית ומספר שעות השינה משתנים מאדם אחד למשנהו.
לכן אני ממליץ על פעילות גופנית באמצעות מאמן כושר אישי. למה ?

כי מאמן כושר אישי מאפשר לכל אדם ליצור שגרה ספורטיבית כבסיס לאורח חיים בריא.
רק מאמן כושר אישי ממקסם את זמן האימון ומתאים אותו למתאמן.
רק אימון באמצעות מאמן כושר אישי נעשה בהתאם למצב המתאמן (גופני, רפואי, פיזי וכו'), במועדים הנוחים למתאמן ולפי מטרת המתאמן (חטוב, הורדה במשקל ועוד).
רק מאמן כושר אישי יאפשר לכם לשמור על יציבה נכונה, חוזק גופני, גמישות וכושר שישמרו לאורך זמן.

רק באמצעות מאמן כושר אישי מאפשר לכם להתאמן בכל מקום שתבחרו (בביתכם הפרטי, בחוף הים, בפארק ועוד) במועד הנוח לכם.
בנוסף, מאמן הכושר האישי יספק לכם את הציוד הנדרש ומעטפת של בריאות : תפריט תזונתי, מעקב אישי וליווי מקצועי במהלך ואחרי האימון.
למעשה, אימון באמצעות מאמן כושר אישי היא חבילת בריאות שלמה.

למי מתאימים אימונים באמצעות מאמן כושר אישי?

אולי תופתעו, אבל אימונים באמצעות מאמן כושר אישי מתאימים לכל אחד ואחת מכם.
הסיבה היא שאימוני כושר אישי מותאמים אישית לכל אדם ולכן כולם יכולים להינות מהם.
אז אם אתם רוצים אורח חיים בריא, שינה טובה וחבילת בריאות שלמה – כדאי לכם לשקול בחיוב את האופציה של מאמן כושר אישי.
אני אשמח לעמוד לרשותכם ולענות על שאלותיכם.

לפרטים נוספים צרו קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי