מאמן כושר אישי

המלצות בריאותיות לאנשי עסקים

כמי שעובד כבר המון שנים בתור מאמן כושר אישי בתל אביב, בראשון לציון והמרכז אני נשאל רבות לגבי שמירת הבריאות במהלך נסיעות עסקים.
נסיעות עסקים שוברות את השגרה הבריאותית ולכן מצריכות הקפדה יתרה על אורח חיים בריא.
אז איך שומרים על הבריאות ועל הכושר במהלך נסיעות עסקים? לפניכם כמה טיפים:

  1. ארזו בגדי ונעלי ספורט – כך תוכלו לבצע כושר בכל מקום שתגיעו אליו ללא תירוצים.
    אני ממליץ לארוז גם חטיפי אנרגיה שונים שיוכלו לשמש אתכם במקרה של עיכוב בטיסות.
    כך לא תתפתו לאוכל מהיר בשדה התעופה ותבטיחו את הבריאות למרות השנוי בשגרה.
  2. תשכחו מהמיני-בר – המיני-בר הוא פתוי שרבים מתקשים לעמוד בפניו. אני ממליץ על שני פתרונות :
  • לבקש שהמלון ירוקן את המיני-בר לפני הגעתכם
  • להזמין מראש חדר ללא מיני-בר.
  1. שתו מים – אלכוהול ומשקאות חמים כמו תה וקפה אינם משקאות בריאות : האלכוהול מכיל קלוריות רבות והמשקאות מכילים קפאין.
    במטוסים קל ללקות בהתייבשות שמגבירה ג'ט לג ועייפות. מה הפתרון ? לשתות כוס מים על כל שעת טיסה.
  2. מה לאכול בטיסה ? בטיסה כדאי לצרוך מזונות עתירי מלטונין כדי למנוע ג'ט לג. למשל : טונה, מיץ עגבניות, שקדים ופירות יבשים.
    אני ממליץ להצטייד במזונות אלו מראש ולא לבנות על כך שיוגשו במטוס.
  3. הכירו את הסביבה – בדקו מראש מה אפשרויות הכושר במלון שלכם : האם הוא נמצא ליד פארק שבו תוכלו להתאמן או אם יש בו חדר כושר.
    כמו כן, לחלק מהמלונות יש הסכמים עם חדרי כושר ובחלק משדות התעופה יש חדר כושר.
  4. הקפידו על סדר יום – אמנם הבדלי השעות מקשים אבל חיוני לשמור על השגרה.
    למשל : לאכול ארוחות בשעות ובסדרי גודל כמו בבית. השתדלו לאכול מאכלים מוכרים ואל תהרסו את הנסיעה בנסיונות לעכל מזון לא מוכר.
  5. התמקדו בעבודה– אמנם לרוב יוגש כיבוד כלשהו אבל פגישות עבודה מיועדות לעבודה.
    תהיו מנומסים ואל תסרבו לתקרובת אבל הקפידו לצרוך אוכל בריא ולא לשתות אלכוהול.

מאמן כושר אישי

לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי בתל אביב, מאמן כושר אישי בראשון לציון ובכל איזור תל אביב והמרכז.