כושר בתל אביב

ההבדל בין הצלחה לכשלון בדיאטה

כמי שעובד זמן רב בתור מאמן כושר אישי בתל אביב שואלים אותי רבות איך להצליח בדיאטה.
גיליתי שיש מספר סיבות שגורמות לכך שאנשים מסוימים מצליחים בדיאטה ואחרים נכשלים.
החלטתי לשתף אתכם בטיפים, האם אתם מוכנים?

  1. יעדים – יעדי הדיאטה צריכים להיות מדורגים, מותאמים אישית וברי-השגה.
    למשל : במקום להוריד 20 ק"ג נסו לרדת 5 ק"ג כל פעם.
    גם שנוי ההרגלים צריך להיות הדרגתי, למשל לא להתנזר בבת אחת משומנים, סוכרים ומתוקים אלא לוותר עליהם בהדרגה.
  2. לקחת פסק זמן – כשמתחילים דיאטה בהתלהבות יתרה יש סכוי שההתלהבות תדעך במהרה.
    התלהבות יתר גם מעלה את הסכון לעומסים עקב פעילות גופנית מאומצת מדי.
    גם כאן כדאי לשמור על מידתיות ואל תגזימו.
  3. פרגנו לעצמכם – מותר לכם לחגוג הצלחות קטנות והשגת יעדים בארוחה טובה.
    שנוי אורח החיים אינו התנזרות ומומלץ לפרגן לעצמכם.
    מותר לכם גם להכריז בקול ש"ירדתם 5 ק"ג" כדי לקבל עידוד, תמיכה, הערכה וחיזוק מהסביבה.
  4. גוונו – שנוי אורח החיים אינו אימוץ אורח חיים מונוטוני ומשעמם.
    גיוון באימונים, יצירתיות במזון ועמידה באתגרים חדשים יבטיחו שמירה על עניין מבחינה נפשית וגופנית.
  5. הסתכלו על כל התמונה – הורדה במשקל תשפר לא רק את בריאותכם הפיזית אלא גם את זו הנפשית.
    היא תתרום לבטחון העצמי שלכם, תשפר את דמוי הגוף ואת תחושת ההישג.
    לכן בכל מצב של שבירה הזכירו לעצמכם מה המטרה הגדולה .

כמי שעבד זמן רב בתור מאמן כושר אישי בתל אביב ובראשון לציון גיליתי שאנשים שהשתמשו בטיפים האלו הצליחו לרדת במשקל.
לעומת זאת, אנשים שלא השתמשו בטיפים אמנם ירדו במשקל אך לרוב העלו אותו בחזרה.

מאמן כושר אישי בתל אביב

כי ירידה במשקל היא תהליך וככל תהליך זה לא עניין של "זבנג וגמרנו".
ירידה במשקל היא עניין רציני וכדאי לכם להיעזר באיש מקצוע, למשל מאמן כושר אישי בתל אביב.
רק מאמן כושר אישי בתל אביב יספק לכם חבילת בריאות שלמה לירידה מוצלחת במשקל : אימוני כושר אישיים מותאמים אישית וליווי תזונתי מקצועי.

לפרטים נוספים צרו קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי בתל אביב.