2

איזה אימון כושר שורף הכי הרבה קלוריות?

בתור מאמן כושר אישי בראשון לציון שואלים אותי : "איזה אימון שורף הכי הרבה קלוריות?" אז התשובה כמובן משתנה בהתאם לגיל, משקל ולמטרת האימון.
למשל : אימון למטרת הרזייה יש לבצע לאורך זמן קצר בעצימות גבוהה כדי לשרוף קלוריות. עם זאת, נמצא שהאימון המחזורי הוא היעיל ביותר לשריפת קלוריות כמעט בכל הפרמטרים (מטרת האימון, גיל ומשקל המתאמן).

אימון מחזורי משלב תרגילים מסוגים שונים שחוזרים על עצמם : תרגילי כוח אנאירוביים ותרגילים אירוביים.
אימון זה מומלץ לבצע באמצעות מאמן כושר אישי כי הוא דורש ידע, נסיון ומקצועיות. איך תדעו אם אימון כזה מתאים לכם? ענו על השאלון הבא :

למי מתאים אימון מחזורי אישי?

  • לאנשים שמתקשים לבצע פעילות גופנית שורפת קלוריות לבד מסיבות שונות.
  • לאנשים שמעוניינים בפעילות גופנית שורפת קלוריות שמותאמת להם אישית.
  • לאנשים שמעוניינים לשרוף קלוריות מהר, למשל לצורך ירידה במשקל.

אימון מחזורי אישי מתאים לכם במידה ואתם משתייכים לקבוצה אחת או יותר שפורטו למעלה. כיום ניתן לבצע אימונים מחזוריים באמצעות מאמן כושר אישי בראשון לציון ולהינות מכל העולמות: ספורט מגוון בהתאמה אישית ששורף הרבה קלוריות ומהר.

מה היתרונות של אימון מחזורי אישי?

רק אימון מחזורי אישי שורף הכי הרבה קלוריות ויכול ליצור אצלכם שגרה ספורטיבית. שגרה זו  היא הבסיס לירידה במשקל, לאורח חיים בריא ולשמירה על תוצאות האימון. רק אימון מחזורי באמצעות מאמן כושר אישי ממקסם את האימון ואינו מוגבל למקום מסוים. למעשה, ניתן לבצע אימון מחזורי כמעט בכל מקום: בפארק, בביתכם, בחוף הים ועוד. האימון המחזורי באמצעות מאמן אישי יתבצע במועדים הנוחים לכם, בהתאם למצבכם הגופני והרפואי ולפי מטרותיכם האישיות. בנוסף, רק אימון מחזורי באמצעות מאמן כושר אישי יאפשר לכם לרזות במהירות באופן מבוקר ובריא

לסיכום – אימון מחזורי באמצעות מאמן כושר אישי הוא הרבה יותר מספורט :  האימון המחזורי כולל ליווי מקצועי בזמן האימון ולאחריו, תפריט תזונתי ומעקב אישי.

לפרטים נוספים צרו קשר עם דניאל תמרוב, מאמן כושר אישי בראשון לציון.