מאמן-כושר-אישי

אנשים רבים מעוניינים לרדת במשקל, אם במסיבות בריאותיות ואם מסיבות קוסמטיות ורצון להיראות טוב יותר.
על מנת לרדת במשקל, כל אדם עושה פעולות שונות.
ישנם אנשים אשר שוכרים מאמן כושר אישי בתל אביב על מנת להתעמל היטב, אחרים נכנסים לתוכניות דיאטה מסוגים שונים, ואחרים פשוט מפסיקים לאכול ממתקים וג'אנק פוד.
ישנן הרבה שיטות להרזיה, אך השיטה המומלצת ביותר מבחינה רפואית היא פשוט שמירה על אורח חיים בריא.

מה אוכלים כדי לרדת במשקל?

כדי לרדת במשקל בצורה בריאה, ללא "דיאטת רצח" שעלולה להיות מסוכנת לבריאות, יש להקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת.
תזונה כזו כוללת אכילה יומיומית של כל אבות המזון, בכמות הנחוצה – פחמימות, ירקות, חלבונים, פירות ושומנים.
מומלץ להרבות באכילה של ירקות, ולהפחית באכילה של פחמימות ושל שומנים – אך לא לסלק אותם לחלוטין מן התפריט, משום שהגוף זקוק להם על מנת ליצור אנרגיה החיונית לפעילות הגוף.
מומלץ להעדיף פחמימות מלאות על פני פחמימות פשוטות, וכן שומנים טבעיים על פני שומנים מוקשים ורוויים.
חשוב לזכור שחלק גדול מן הקטניות, וכן חלק מהירקות, נספרים מבחינה תזונתית כפחמימות – תפוחי אדמה, ירקות כתומים, שעועית, תירס וכן הלאה. עם זאת, קטניות נחשבות לפחמימות בריאות,
כך שמומלץ לאכול אותן כחלק ממנת הפחמימות היומית.

האם תזונה זה הכול?

תזונה נכונה היא חשובה מאד, ותורמת רבות לירידה במשקל – אך היא איננה הכול. מלבד התזונה, חשוב מאד לבצע פעילות גופנית קבועה.
הדבר חשוב לכל אדם, מבחינה בריאותית, אך לאלה המנסים לרזות, הוא חשוב עוד יותר. פעילות גופנית שורפת קלוריות, וכך מסייעת להורדה במשקל.
בנוסף, תרגילי כוח מחזקים את השרירים ומעצבים אותם, מה שמונע או מפחית היווצרות של עור רופס לאחר הירידה במשקל.
מאמן כושר אישי בתל אביב יכול לסייע למי שמעוניין לרדת במשקל, לעשות זאת בצורה טובה ובריאה.
מאמן כושר אישי בתל אביב מתאים לכל אדם את תכנית האימונים המתאימה לו מבחינה בריאותית, ומאפשר לו לרזות בקצב הנכון עבורו.

דניאל תמרוב – מאמן כושר אישי באיזור תל אביב והמרכז